O zamanlar Saraybosna'da çocuk olarak yetişkinler tarafından aşağılanmamız ve dövülmemiz alışkanlık haline gelmişti, her zaman haksız olurdunuz. Bugün dahi kendime bunun nedenini soruyorum : Temelde arsız ve küstah olduklarına inandıkları için mi çocuklara acımasızca davranıyorlardı yoksa onları dövebilmek için mi arsız ve küstah olduklarına kendilerini inandırıyorlardı ?