EbRu

Beyinlerimiz ne yazık ki mutluluk anlarından çok acı dolu olayları yeniden canlandırmakta iyidir.
Reklam
O zamanlar Saraybosna'da çocuk olarak yetişkinler tarafından aşağılanmamız ve dövülmemiz alışkanlık haline gelmişti, her zaman haksız olurdunuz. Bugün dahi kendime bunun nedenini soruyorum : Temelde arsız ve küstah olduklarına inandıkları için mi çocuklara acımasızca davranıyorlardı yoksa onları dövebilmek için mi arsız ve küstah olduklarına kendilerini inandırıyorlardı ?
Sayfa 55·Kitabı okudu
Erkekleri arabalardan çıkarıyor, pantolonlarını indirmeye zorluyorlardı, sonra da sünnetli olanları evire çevire dövüyorlardı...

EbRu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
2026 2. kitabı
Tijan Sila
8/10 · 752 okunma
Mutlu olmayı bıraktı. O günden sonra yıllarca mutlu olmadı…
Reklam