EbRu

İnsan birini kaybedince en garip şeyleri özlüyor. Küçük şeyler, gülüşler, uykusunda dönüp duruş. Hatta sırf onun için bir odayı yeniden boyamayı…
Reklam
Hayatında onu gerçekten anlayan tek kişiyi gömdüğünde,insanın içinde bir şeyler paramparça oluyor. O tür bir yaraya merhem olacak bir zaman yok.
İnsanların kim olduğunu ne yaptıkları belirler. Ne söyledikleri değil.

EbRu

, bir kitap okudu
10/10
·328 syf.·
2026 1. kitabı
Fredrik Backman
8.9/10 · 783 okunma
Söylesene… Bazen kendinden başka biri olmayı dilemiyor musun sen ?
Reklam