ebru

Şimşir yaprağın dökmez Muhabbet gönülden gitmez Bu gözler seni gördü Başkasına hayır etmez
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çok ne seversin ? "Seni , Portuga " "Kasdettigim başka , salam , yumurta , muz..." Her şeyi severim.Hepimiz evde ne varsa sevmeyi öğrendik
Yeni bir ev.Yeni hayat ve sade ümitler , sadece ümitler...
Benim öğretmenime kimse çiçek getirmiyordu, herhalde çirkin olduğu içindi.Ama teneffüste seyyar satıcıdan kremalı çörek almam için bana bazen bozukluk veren tek kişi oydu
Kahvaltı etmemiş olmama rağmen en ufak bir açlık hissetmiyordum.Hissettiğim ıstırap her türlü açlıktan beterdi.