Harika bir anlatışa sahip. Okudukça olay örgüsü ilerledikçe kitaba daha çok bağlandım. Herkesin okumasını ve o duyguları yaşamasını isterim. İyi bir serüven olması dileğiyle...
Kişiliğinizi ve insanlarla ilişkilerinizi anlamak ve başarılı bir şekilde yönetmek istiyorsanız mutlaka okumalısınız. Başarılı bir kitap olmuş. Tam bir duygu rehberi...
Bu kitap okuduğum kitaplar içerisinde suç ve cezadan sonra etkilendiği en güzel kitaplardan hikaye örüntüsü ve anlatış şeklini çok beğendim herkesin okumasını tavsiye ederim