Biz Tanrı dağlarında doğduk. Onlar Pripet bataklıklarından fırladılar.
Biz insanlığın tarihine ve fikir dünyasına Aristo’dan sonra ‘ikinci öğretmen ‘ kabul edilen Farabi’yi verdik. Onlar ancak Korkunç İvanları,Deli Petroları yetiştirdiler.
Sebebi her ne olursa olsun,başka milletlerin hakimiyeti altına düşmüş bu Türkleri bir tek devlet halinde toparlamak düşüncesi kadar haklı ve akla uygun ne olabilir ??!
'Babası yok diye bir çocuğu sahipsiz mi sanırsın Halime?
Yetimin sahibi Allah'tır, var git, al o çocuğu. Belki evimize bereket getirir.'
Hemde ne bereket…