Ebru Tatlı

Ebru Tatlı
@Ebruyuce91
Bu hafta bir karar ver: Kendini eksik hissettiren hiçbir şeye razı olmamaya. Çünkü insanın hayatını değiştiren şey, başkalarının ona verdikleri değil, kendine neyi layık gördüğüdür. Unutma, görmezden gelinen her değer bir gün en gür sesiyle kendini hatırlatır. İlahi adalet sessizdir ama kusursuzdur; kim ne yaptıysa, tam zamanında karşısına çıkar. 🙋‍♀️
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün belki içinden bir yerlerde “neden böyle oluyor” diye geçirdin, belki de birinin sana hissettirdikleriyle kendi değerini sorguladın. Ama insanın değeri, başkasının verdiği ya da vermediğiyle değişmez. Değer, senin kendine ne kadar sahip çıktığınla ilgilidir.Sevgi ise karmaşık olmak zorunda değildir. Gerçek sevgi, insanı yormaz, belirsizlikte bırakmaz, kendini eksik hissettirmez. Aksine insanı sakinleştirir, netleştirir ve güçlendirir. Eğer bir yerde sürekli yoruluyorsan, orada sevgi değil alışkanlık ya da eksik kalan bir şey vardır. Gerçek sevgi sizinle olsun 🙋‍♀️
Duygu ve Düşünce
Elalemi terbiye etmeyi Birilerine kulp takıp ahkam kesmeyi, Nesneye kabahat bulup, kişi beğenmemeyi, Sataşmayı, Bulaşmayı, Ona buna ilişmeyi bırak. Bakışını terbiye et: Her nereye bakarsan kendi yüzündür Kimde ne görürsen kendi özündür...!
Edebiyat
Sevgi, sadece söylenen bir söz değildir. İnsanın hayatına usulca dokunan bir emektir. Üşüdüğünüzü fark edip üzerinizi örten bir elde, yorulduğunuzu anlayıp sessizce yanınızda duran bir omuzda, zor zamanlarınızda sizi yalnız bırakmayan bir duruşta, gözlerinizi okuyabilen bir kalpte yaşar sevgi. Çünkü sevgi; bir söz değil, bir eylemdir. Sevgi ne güzel sözdür… Dilinde değil, yüreğinde olanlarda.🙋‍♀️
Duygu ve Düşünce
Öyle bir dünyadayız ki, herkes sevilmek istiyor ama kimse gerçekten sevmeyi bilmiyor. İnsanlar ilgi istiyor ama emek vermiyor, anlaşılmak istiyor ama anlamaya yanaşmıyor. En çok da “değer görmek” konuşuluyor, ama kimse karşısındakine değer hissettirmeyi öğrenmiyor. Sonra kırgınlıklar büyüyor, mesafeler artıyor ve herkes kendi yalnızlığını başkasının hatası sanıyor. Oysa sorun sevgisizlik değil sevmeyi bilmemek. Gerçek Sevenleriniz çok olsun 🙋‍♀️
Duygu ve Düşünce