Eyüp nerede?
Diye başladığımız yolculukta ne kapılar aralandı ne sırlar ortaya çıktı. Unutmak istediğimiz hatta unuttuğumuzu sandığımız her şeyin aslında yerli yerinde sinsice beklediği gerçeği öyle güzel anlatılmış ki. Böyle bir son beklemiyordum açıkçası. Okuyacak olanlara bir tavsiye içiniz yanacak cigeriniz daglanacak. Nermin Yıldırım