Bir solukta okuduğum bir kitap oldu. Bazı kısımlarda kadının yaşadıkları için üzüldüm. Anlatış çok güzeldi. Çok beğendiğim bir kitap oldu. Okumanızı tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı bugün bitirdim ve hala etkisindeyim. Bu kadar güzel bir kitap başka okudum mu bilemiyorum. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim içerisindeki yürek burkan aşk hikayesi beni çok etkiledi.
Elimde tuttuğum yuvarlak ve üzerinde küçük, mavi taşlarla işlenmiş bir gül resmi olan, gümüş bronşu inceledim. Arkasını çevirince, kabartma bir yazı gördüm: Anne'ye sevgilerle, Kitty.
"Bu gerçekten çok güzel," diyerek bronşu elbisem tutturdum.
Kitty gülümseyerek, "Umarım bu, arkadaşlığımızın bir sembolü olur," dedi. "Birbirimizden asla sır saklamayacağımızı, zamanın ya da koşulların aramızdaki hiçbir şeyi değiştiremeyeceğini bize hatırlatır."
Ona katılırcasına başımı salladım. "Bunu daima takacağım."