“Sevgili günlük... O gün, bana “Sinemaya gidelim mi?” diye sordu... Kilometrelerce öteden, şehirlerce, denizlerde uzağımdan...
Yanımdaki insanlar görmezken beni, o bana imkansız olduğunu bile bile “Sinemaya gidelim mi?” dedi”
“Serracığım, ne var bunda utanacak? Sevgi, dünyanın en güzel duygusudur. Sevmeyen insanlar yaşam boyu katı ve hoşgörüsüz olurlar. Birini, bir şeyleri seviyorsan uyanacağını kendinle gurur duymalısın. Kişi insanları, çiçekleri, hayvanları, sanatı ve daha pek çok şeyi sevdikçe dünyası renklenir, güzelleşir, zengileşir.”
Alyssa babasının intikamını almak isterken aşkıyla tanışır; James Bannet. Alyssa attığı her adımda hedefine daha da ulaşırken ortaya çıkan sırlar hedefine ulaşmasını engelleyecek mi?
Kitap puanı: 10/10
Kitap çok güzeldi ve akıcıydı. Elime aldığımda bırakmak istemediğim türden bir kitaptı. En sevdiğim yan karakter ise George’du. Bence herkesin böyle bir arkadaşı olmalı. James’i zaten çok sevdim. Ukala tavırlarını okurken aptal bir sırıtıp yerleştirmeden duramadım. Alyssa’ya bir yerde gerçekten sinirlenmiştim. Ama hakkını da. Bazı şeylere çok tepki verdi onun dışında kitap zaten kendini okutuyor ❄️🦋💙