E☆

E☆
@Ecebla
öğrenci
Okul öncesi öğretmenliği
Yüksekova
308 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sabahattin Ali ne demişti; " zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?" Keşke sevdiğimiz bütün karakterler yanımızda olsa..
Edebiyat
Reklam
Bazen yaşamın o kadar içini görebiliyorum ki birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını, bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum..
Edebiyat
... ama tanıdığı insanlara güvenmeyi, kendisinden kat kat fazla iyi bildiklerine inanmayı öğrenmişti.
Edebiyat
Bir kere yıkıldın mı, sonun geldi demektir.
Edebiyat
"İlkel yaşamda, çok, çok eskilerde atalarının yaşamında merhametin yeri yoktu. Merhamet yanlış anlaşılır, korku sanılırdı; böyle bir yanlış anlama ise bu düzende ölüm demekti.
Edebiyat
Reklam