"...fakat insan ne kadar kötü şeyler yaşarsa yaşasın, ilk olarak zihin devreye girer ve her durumda aynı ölçüde üzümene izin vermez.Çünkü hem hayatın laneti hem de en büyük güzellıklerinden biri olan alışma hali devreye girer.İyi ya da kötü her şeye bir süre sonra alışmaya başlarsın.İyi olan sana ilk zamanlardaki gibi haz vermez, kötü olan da seni ilk zamanlardaki kadar üzmez.
Dolayısıyla bu hayatta hiçbir mutluluk ve acı kalıcı olarak devam etmez.:
"Kötü şeyler herkesin başına gelir.Önemli olan bundan sonrası.Ya oturup durmadan kendine acırsın ya da canının acımasına rağmen kalkarsın ve yola devam edersin."