Tahmin ettiğimizden de uzağa gideceğiz, seher yıldızının yolunu arayacağız, ona ulaştığımızdaysa; her şeyin tahmin ettiğimizden daha kolay olduğunu görüp şaşıracağız.
Yalnızlık, sevginin yokluğu değil, tamamlayıcısıdır. Yalnızlık birlikteliğin yokluğu değil, ruhumuzun bizimle sohbet edecek kadar özgür olduğu ve yaşamımız konusunda karar vermemize yardım ettiği bir andır. Öyleyse ne mutlu, yalnızlıktan korkmayanlara…
Söylemek istediğim; bazı insanların asla yenilmediğidir. Bu insanlar hayatlarında hiç mücadele etmemiştir. Yara izlerinden, aşağılanmaktan, kendilerini yalnız hissetmekten ve savaşçıların tanrının varlığı konusunda kuşkuya düştükleri o anlardan hep kaçınmışlardır. Bu insanlar gururla savaşta asla kaybetmedim diyebilir. Oysa asla, savaşta kazandım diyemezler.