📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk köy romanımız olan karabibik'i ne yalan söyleyeyim pek beğenemedim. Proje ödevim olduğu için okumak zorunda kaldım. Zaten az bir şey ama biraz kötü. İki yayınevinden okudum günümüz türkçesine çevrileni bile biraz ağır ve sıkıcı geldi bana. Beğenenler olacaktır mutlaka ama maalesef benlik bir kitap değildi.
Kitap muhteşem ötesi. Kitabı okumadan önce etrafımdakiler çok önerirdi bana. Ne yalan söyleyeyim biraz abarttıklarını düşünürdüm ta ki kitabı okuyuncaya dek. Kitap abarttıklarından da öteymiş. Kitapta beklenmedik çok fazla olay var. Yemin ederim kitabı okuduğum süre boyunca olayları idrak etmek için etrafa iki dakika boyunc boş boş bakmam gerekiyordu. Mükemmel ötesi okuyun ve okutturun...