Bir kadın, bir adama "seni seviyorum" dedi. Adam da "kalbim keşke aşkına layık olsaydı" diye cevap verdi.
Kadın "sen beni sevmiyor musun yoksa?" diye karşılık verdi. Adam da baktı, hiçbir şey demedi.
Sonra kadın çığlığı bastı "senden nefret ediyorum"
Adam da ona dedi ki "Kalbim nefretine de layık olsaydı."