"Uzaktan görmek biraz acı verici olacak, çünkü onun yanında olma, ellerine, saçına, omzuna dokunma arzusu karşı konulamaz bir şekilde beni içine çekiyor; onu görmem gerek. Ama bu acıyı da istiyorum. Olsun!...
...Acı istemek ne kadar da saçma! Acısal -olumsuz- yığınların mutluluk diye adlandırdığımız değerleri azalttığının kim farkında değildir ki!"