İnsan iyilik ve cömertliğinin tipik gösterimi bile o kişinin şefkatli doğasından değil bilinçdışı olarak iyi bir insan olma duygularıyla kendini zenginleştirmek gibi zehirleyici bir istekten kaynaklanır. Ona teşekkür etmeyi ya da cömertliğini teslim etmeyi unutun ve seyredin bakalım iyiliği ne kadar hızlı bir şekilde bastırılmış kin ya da dışadönük kızgınlığa dönüşüyor.