📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ara ara siyer okuyup, birçok olayı hafızasına kazımalı. Çok güzel bir eser. Olaylar kafanızda canlanıyor, kendinizi oradaymışsınız gibi hissederek okuyunuz dostlar..
Es-selâm
Sadettin Ökten ve Kemal Sayar’ın “Gönül Sadası’ndan Akisler” serisinin üçüncü kitabı. Sohbet-muhabbet havasında bizi tatlı bir yolculuğa çıkaran bu kitap, birçok konuda fikir sahibi olmamızı sağlıyor. Okuyunuz dostlar, es-selâm…