Yapayanlış örülmüş bir hırka giymişim yıllardır, onunla ısınmaya çalışmışım gibi hissediyorum kendimi. Babam anlattıklarıyla o hırkanın bütün ilmeklerini söktü.Eline yumağı dolayıp yavaş yavaş söktü üstümdeki hırkayı, çırılçıplak kaldım..
Muskalarla ve otlarla, fısıltılarla ve tuzlarla, tanrıların veya gezgin ruhların gönlünü almaya çalışıyoruz hep ama onlar da inanılmaz derecede kaprisliler..
...birine gönlünü kaptırmak pek de akıllıca bir iş değil kabul ediyorum. Ama öte yandan aşkın akıllıca olmasını bekleyen biri de hiç aşık olmamıştır belki kim bilir.