"Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor."
Okuduğum en iyi polisiye romanlardan biriydi. Sadece bir günde gözümü kırpmadan, sayfaları nasıl çevirdiğimi bile anlamadan okudum. Sanki okuduğum bir kitap değil de izlediğim bir filmdi. Harikaydı, tavsiye ederim.