"Doğa bizi paylayabilse dile gelip şöyle derdi: 'Bu ne demek? Seni arzulardan ve korkulardan azade bir şekilde dünyaya getirdim, batıl inançların ihanetlerin ve lanetlerin olmadığı bu yere bıraktım. Nasıl geldiysen öyle bitir yaşamını!"
"Birçok insan ziyadesiyle seni övüyor, eğer bir çoğunun anladığı insansan sen, kendini tatmin edecek tarafların var mı diye dön de kendine bak. İçsel değerlerin dışa dönük olmamalıdır, asıl değerli olanlar içindedir."