_Müslümanlar olarak sinirlenme hususunda üzerimize yok.Her şey bizi öfkelendiriyor. Bizi öfkelendirmesi gereken tek şey, Resul-i Ekrem’in müşfikliğinden, Allah kelamından ve duygularımızı kontrol etmekten ne kadar uzakta olduğumuzu fark etmek.Öfkelenecek biri varsa,oda kendimizdir, başkası değil.
_Eğer Allah umduğunuzu anında nasip etmezse, kendi kendinize şunu demeyi öğrenin; "Allah'ın içinde bulunduğum şu durum için planladığı her ne ise, kesinlikle benim için o daha iyidir."
Bu hayatın imtihanı işte budur.