Çağımızın en büyük yanılsamalarından biriside ne yazık ki kendi içimizde istediğimiz gibi yolculuklara çıkamıyoruz .Kendimiz olamıyoruz, sürekli bizleri yönlendiren birileri oluyor. Ne istediğimizi bilemiyoruz. Sürekli bir koşuşturma içerisindeyiz. Zamanı kovalama telaşındayız. Halbuki zaman kendiliğinden geçiyor. Önemli olan onu değerlendirebilmektir.