Eda Akıncı

“İnsan en çok unutulmaktan korkuyor olmalıydı. Belki ölmekten bile daha çok.”
Sayfa 281·Kitabı okudu
Reklam

Eda Akıncı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
2026 5. kitabı
Nermin Yıldırım
8/10 · 6,2bin okunma
“Bu ataerkil enlemlerde derler ki, çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur, ama yetişkinler ağlıyorsa o zaman vardır. Ya aynı anda hem çocuk hem yetişkinsen ve babanın ölmekte olduğunu yeni öğrenmişsen…”
“Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hala var olduğumuz söylenebilir mi?”