Eda Genç

Eda Genç
2+2=1
Bir kişiyi özlersiniz ve bütün dünya ıssızlaşır..
Reklam
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir...
Tek başımayım, bundan şikâyet edecek değilim, kendimle baş başayım...
Sevmek birbirine bakmak değil,birlikte aynı yöne bakmaktır.
Reklam