Eda Adıgüzel

Zaman, sen ne büyük öğretmensin, ah saygıdeğer zaman, sen ne büyük bir bilgesin! Gaddar bir bilgesin ama.Acımasız.Gerçekler biraz da saklanmalı değil mi? Birazcık, çok değil.İnsanları içkide boğulmaya ya da beynine bir kurşun sıkmaya kalkıştırmayacak ölçüde olsa yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama şuramda bir bulantı.Gitmiyor, geçmiyor.İnsanlar arasında durmadan mikrop gibi yayılan bir hastalığın bulantısı bu.Kuşku ve güvensizlik.Bunları böyle böyle düşünmek zorunda kalışım...Yoklaya yoklaya yaklaşmak herkese.Şu anlamda ya da bu anlamda...Adımları hesaplı atmak.Yürekleri hesaplı açmak.Açık olamamak.Her gün biraz daha kapanmak.Her gün biraz daha köstebekleşmek,tilkileşmek,böcekleşmek...
Kadını özgür olmayan ülkenin erkeği de özgür değildir.
Sayfa 332·Kitabı okudu

Eda Adıgüzel

, bir kitap okudu
7/10
·400 syf.·
3 günde okudu
·
2020 21. kitabı
Adalet Ağaoğlu
8.3/10 · 5,7bin okunma