Eda

Eda
@Edaaaa__
İnsan sustuğu yerden yenilmez her zaman.
Çocuk Gelişimi - Okul Öncesi Öğretmenliği
197 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Reklam
Dalgınlık girdabi içindeyim !
Sayfa 64 - kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama sonuçta orada ve aşılması gerekiyor.
Sayfa 61 - kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlar her şeyi hem kendileri, hem de başkaları için zorlaştırıyorlar.
Sayfa 61 - kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her zaman daha uygun bir sözcük, daha doğru bir edat vardır.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam