Eda

Bazen kendime bile iyi gelmediğim zamanlarda sana iyi gelmek isterdim.
Reklam
Pişman olmamak, yaşamdan ders almamak boşuna yaşamak demektir. Ders almayacaksam, yanlışımı anlamayacaksam, daha güzelini yapmak ve yaşamak istemeyeceksem ben o geçmişi niçin yaşadım..