Eda

...Her şey seni bekliyor her şey gelmeni İçeri girmeni Senin elinin değmesini Gözünün dokunmasını Ve her şey tekrarlıyor Seni nice sevdiğimi.
Reklam
Sensiz de denizi seyredebiliyorum. Hem dalgaların dili seninkinden açık. Ne kadar hatırlatsan kendini boş. Sensiz de seni sevebiliyorum.
"Çok tuhaftı! Ağlayamadım ; Ruhum paramparça olmuştu."
"Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla senin..."
"Yavrum insan bir kere sever deli olur. Fakat ikincisinde artık usta olmuştur. Sever gibi görünür deli eder. Sen pek acemi imişsin bu işte."
Reklam