Eda

...Her şey seni bekliyor her şey gelmeni İçeri girmeni Senin elinin değmesini Gözünün dokunmasını Ve her şey tekrarlıyor Seni nice sevdiğimi.
Reklam

Eda

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209bin okunma
Sensiz de denizi seyredebiliyorum. Hem dalgaların dili seninkinden açık. Ne kadar hatırlatsan kendini boş. Sensiz de seni sevebiliyorum.
"Çok tuhaftı! Ağlayamadım ; Ruhum paramparça olmuştu."
"Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla senin..."
Reklam