Eda
Takip Et
Eda
@Edaaay
Okur
30 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
24
Kitap
3
Takip edilen
6
Takipçi
0
İnceleme
60
Alıntı
2
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Eda
@Edaaay
·
İçimizde şeytan var...Can kırıkları var.Nefret var,yalanlar var...Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş,kaçıyor...Melankoli ve hüsran var...Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Kitabı okuyor
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
Reklam
Eda
@Edaaay
·
Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki? - Her şeyi."
Kitabı okuyor
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
Eda
@Edaaay
·
"...Bana hissettirdiklerini seviyorum Sanki, Her şey mümkünmüş gibi, Sanki, Yaşamaya değermiş gibi..."
...
daha fazla
Yedi Güzel Adam
Cahit Zarifoğlu
Takip Önerileri
Eda
@Edaaay
·
Ne güzel şey hatırlamak seni, yazmak sana dair...
Henüz Vakit Varken Gülüm
Nazım Hikmet Ran
Eda
@Edaaay
·
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor...
Sen Bana Bakma, Ben Senin Baktığın Yönde Olurum
Özdemir Asaf
Reklam
Geri
İleri