Eda

İçimizde şeytan var...Can kırıkları var.Nefret var,yalanlar var...Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş,kaçıyor...Melankoli ve hüsran var...Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Reklam
Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki? - Her şeyi."
"...Bana hissettirdiklerini seviyorum Sanki, Her şey mümkünmüş gibi, Sanki, Yaşamaya değermiş gibi..."
Ne güzel şey hatırlamak seni, yazmak sana dair...
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor...
Reklam