- Aşkın da kalitesi düştü, öyle mi ?
- Bence öyle. Aşkta serüven payını yok sayıyoruz. Aşkı "yasal" ve "yasak" olarak ikiye ayırıyoruz. Sıfatsız bir aşkı benimseyemiyoruz.
Dikkat, sevmenin başlangıcıdır.
"Pür dikkat duadır" demişti Simone weil bir zamanlar.
İnsan içinde dua edilir, insana da edilir. İnanmak meselesidir, bir seçim meselesidir.