Eda Çıtak

Eda Çıtak
@Edactkk
Sevmek insanın en büyük acısıdır
Sevmek, bizi onaran, acısından bile haz aldığımız belki de tek incinme, bütün hüznü, iyimserliği ve ikircimine karşı, sesimizin en duru aktığı yataktır.
Sayfa 73·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek insanın en büyük acısıdır
Sevmek, yaşamın bizi sürüklediği uçurumun kıyısında tutunduğumuz o incecik gelincik sapı, ölümle dirim arasındaki baş dönmesidir.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Sevmek insanın en büyük acısıdır
Sevmek, özünde varolan büyük bağlanmaya karşı, insanı günlük ilişkilerin kişiliksizleştirdiği tutsaklıktan kurtaran en büyük özgürlüktür. İnsanı yalnızlığın hazinelerine götüren bir arınınmadır sevmek.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Gökyüzü Öylesine Genişti ki...
"Arkasına baka baka yürüyen insanın gideceği hayal, hatırasıdır" dedi adam.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Anılar Gerçek Midir?
İnsan yaşarken görür güzelliği/ Acı bile bir dünya nimetidir sonunda/ Ancak yaşayanların anısı olur.
Sayfa 39·Kitabı okudu