Eda Çıtak

Eda Çıtak
@Edactkk
Birine sevdalanmak, donmuş bir gölde, nerede ve ne zaman kırılacağını bilmene imkân olmayan ince buzlar üzerinde yürümek anlamına gelmiyor muydu?
Sayfa 303·Kitabı okudu
Aşk
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi.
Sayfa 47
Kendi kendini yargılamak, etrafındakileri yargılamaktan çok daha zordur. Kendini doğru yargılamayı başarırsan gerçek bir bilgesin demektir.
Sayfa 39 - iş Bankası·Kitabı okudu
Edebiyat
Sadece ışığın gösterdiği şeyi görüyor ve sadece sesin duyurduğu şeyi duyuyorsan, o zaman, aslında, ne görüyor ne de duyuyorsun demektir.
Sayfa 58·Kitabı okudu