Eda emel yöndemli

Biz dosttuk ; ve hayatta hiçbir şey bunun yerini tutamaz insanı yiyip bitiren hiçbir tutku sessiz,ölçülü bir dostluğun gücüyle dokunduğu kişilere verdiği hazzı veremez ..
Sayfa 75·Kitabı okudu
Reklam

Eda emel yöndemli

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2026 19:30
·
2026 10. kitabı
Sándor Márai
8.3/10 · 6,6bin okunma
Çünkü biz farklıydık ama birbirimize bağlıydık, ben senden değişiktim ama birbirimizi tamamlıyorduk müttefiktik, bir bütündük ve buna hayatta çok nadir rastlanırdı biz dosttuk ..
Sayfa 75·Kitabı okudu
Savaş her şeyi, kimsenin gözünün yaşına bakmadan yutup yok ediyordu: Hayatı, işi, hürriyeti, hatta çoçukların bir kaşık çorbasını yalayıp yutuyor, en küçük bir buğday tanesi bile doymak bilmeyen midesine indiriyordu.
Okumayı çok sever,her zaman kitaplara dalıp giderdi.Onun en çok sevdiği şey,ona en değerli ödül kitaptı.
Reklam