Eda erden

Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra,sarılmanın ne anlamı kalır!olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli. Serenad
Reklam
Sevmek emekmiş. Emek ise vazgeçmeyecek kadar ama Özgür bırakacak kadar sevmekmiş!
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir.
Sayfa 85·Kitabı okudu
birkaç yıl önce okuduğum adı galiba mutluluk olan bir roman'dan denildiği gibi,biz bu ülkenin okur yazarları, boşluğa düşen bir trapezci gibiydik. Doğu askısına bırakmış, Batı askısına da yakalanmadan aşağı düşmüştük.

Eda erden

, bir kitap okudu
Puan vermedi·300 syf.·
29 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Joe Navarro
8.2/10 · 6,2bin okunma
Reklam