Eda

Eda
@Edaknc
"İyi insan, çevresine olduğu kadar kendisine karşı da iyi olan kişidir." İyi olabilmek dileğiyle.
Bir Nedenden Ötürü/İsahag Uygar Eskiciyan
Adımi söylüyor. Büyüyorum. Adımı söylüyor. Icimin boşluğu nefes alıyor. Adımı söylüyor. Ilk defa duymuş gibi seviyorum adımı.
İnsan ve Duygular