Eda

Eda
@Edaknc
"İyi insan, çevresine olduğu kadar kendisine karşı da iyi olan kişidir." İyi olabilmek dileğiyle.
Benim için hayatın amacı mutluluk değil.
Sayfa 203
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sibel’in Fransa’da okuyan Aydın ve mutlu bir Türk kızından, sorunlu bir zenginle nişanlanıp içkiye alışan dertli ve alaycı bir Türk ev kadınına dönüştüğünü, hafifçe titreyen ellerine ve bol makyajlı yüzüne kederle bakarken düşündüm.
Sayfa 188
Füsun’dan hiçbir iz yoktu.
Sayfa 174
İnsanın aklının sevgili ya da sevgili adayı ile sürekli meşgul olması aşkın en önemli belirtisiyse, Füsun'a aşık olmak üzereydim.
Sayfa 62
Hangi günü gördük akşam olmamış..
Sayfa 355