Sevdiği işi yapan herkes mutlu değil. Keyif aldığın işi güzel bir ortamda yaptığını düşün. Belki de ortamın daha önemli olduğu söylenebilir. Sevdiğin işi keyifle yapabileceğin bir ortama sahip değilsen, sevdiğin iş vazgeçmek istediğin bir işe dönüşebilir.
Aslında belli belirsiz de olsa ne beklediğimi biliyordum; ama duygularımı acele içinde öğrenmemem gerektiğini düşündüm. Hızlıca fark etmektense, yavaş yavaş anlamak istedim.
Sizce bir insan yüksek yoğunlukta gerginliğe ne kadar dayanabilir? Ben söyleyeyim, fazla değil. Devam etmeye çalıştıkça zihin de vücut da çöker, bunu yaşayan çok fazla insan var. Yine de!