çok erken geldik dedim.
çok erken geldik varılacak nâra… bir düş içinde bin düş gördüm,
indim de dünyaya gamlanıp ,
gemlenip , süpürüldüm…
sonra iyi olmak için bütün gücümle uğraşmak zorunda kaldım…
derin bir hülyaya daldım daldığım ,
sandığım belki de yanıldığımdı ..
beni anla …
anlaşılamayacak haldeyim zira…
sana bir türkü söyleyeceğim, güzel olmasın gerçek olsun
hem sesimde güzel değildir ama,
iyi hissederim ..
yarayı en derinden ,
seveni ellerinden ,
seni gözlerinden..