Evet, şimdi çok karanlık ama ışığı bulmak için geri dönmene gerek yok. Işığı bulmak için ilerlemek zorundasın. Gece ne kadar karanlıksa sabah o kadar yakındır ve sabaha çok az insan ulaştı.
Sadece görmeye kapasitemiz olanı görürüz, gerçekten olanı değil. Görebiliyor olduğumuz, görüp görebileceğimiz her şey, bu hayatta dışarıda gördüğümüz her şey, esasen kendi projeksiyonlarımız. İçinde ne varsa, dışarıda onu görürsün.