Edâ

Edâ
@Edaozdem
Hepimiz bir bataklıkta yaşıyoruz ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.
Kaybolmaya çok ihtiyacının olduğunu sanıyorsun, hâlbuki sen en çok bulunmaya muhtaçsın.
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Eğer düşünmeseydim çok daha mutlu bir insan olabilirdim. Birazcık kaygısızlık beni dünyanın en mutlu insanı yapabilirdi." Sylvia Plath
“Aslında o kadar da önemli biri olmadığımız ortaya çıktığında neden üzülüyoruz ki hemen? Bunu temel bir aydınlanma alanı olarak ele alabilsek daha iyi olmaz mı? İnanmak dediğimiz şey sonuçta insanın içinde başlattığı bir eylemdir. Ve güzelliğe, aşka inanmak kadar ayrılığa da inanmak, hazır olmak gerekir. Yani her güzelliğin sonunda bir kopuş, ayrılık pusuda bekleyebilir. Madem öyle, başımıza gelen bu gibi tatsızlıklara bizi kendi bilinmeyenlerimizle yüzleştiren hayırlı felaketler gözüyle bakmamız gerekmez mi?” | Ahlat Ağacı |
İnsan ve Duygular
youtu.be/WkT7E1MBLtc “Her gidiş arkasında boşluk bırakır. Sonra zaman, insan yüreğinin narin kumaşı üzerine hayatı nakşetmeye başlar."
İnsan ve Duygular