""Yüce Allah alemin yaratıcısıdır, alem de O'nun eseridir."" diyerek aldatmaya kalkmayın! Çünkü siz kelimeyi kullanıyorsunuz, fakat onun hakiki anlamını reddediyorsunuz
Taklîdi olarak inanılan hakikati terketmenin,bilip araştırmaksızın çabucak bâtılı tasdik ve kabule koşmanın güzellik olduğunu sanan kimsesin rütbesinden Allah'ın dünyasında daha aşağı bir rütbe var mıdır?