Ölümün ve mezarın anlamı da bu degil mi acaba?Bir düşüşten sonra bir yücelis gelmesi için hayata ve insana yüklenmiş bir çile saati. Ah bir sarkaç gibi bir ölüme, bir hayata gidip gelen ruhlarla sadece biyolojik yaşantının icinde vakit dolduran ruhlar arasında ne büyük uçurum vardır!
Evet, şeytanın bu meydan okuyuşu incelenmeye değer
Kendi gücüne ne de kolay anıtlar dikiyor şeytan! Ne de çabuk zafer türküleri çağırıyor ruhumuzun o ağustos böceği! Tanrı'nın kendisine verdiği bir ödevden haberli mi değil ?