Eda

Eda
@Edaxyz
İnsan aklı kavramların ortasında hastadır. AKLIMI YASALARI VE ORGANLARIYLA, BAŞKA YERE TAŞIMAK İSTİYORUM.
Ben yeryüzünde cenneti istiyorum, ben Tanrı'nın vücut bulduğu bir insanım. Söylediklerimi yapın, hepiniz Tanrı'ya benzeyeceksiniz....Ruh sonsuzluktur ve ben ruh olduğum için sonsuzluğun ta kendisiyim. Asla ölmeyeceğim. Ama insan aklı kısıtılıdır bedenle birlikte ölür..... Ben akıl değilim, Nijinsky adındaki insan bedenini mesken tutmuş ruhum... Ben bedenimle sınırlı değilim ve sevgim bedensel değil, çünkü bendeki sevgi insanlık sevgisidir.
Reklam

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·132 syf.·
2021 4. kitabı
Vaslav F. Nijinsky
8.3/10 · 49 okunma
Düştüğüm yerde sınırsız beyaz bir yalnızlık var.
Ben olmayan hiçbir şey ilgilendirmez beni, olduğundan daha fazlası olmak mümkün değildir - yine de hezeyanlı olmadığım zamanlarda bile aştım kendimi, kendimden daha fazlasıyım, neredeyse doğal olarak - ;bir bedenim var ve yaptığım her şey de başlangıcımın devamı.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2021 3. kitabı
Clarice Lispector
7.9/10 · 132 okunma
Reklam