Uzaklardan şöyle bir ses duyuyorum şimdi:Anlamamadan ileri gelir anlaşılmazlık;ki bu anlamama yalnızca kendi bildiğinin peşindedir ve bu yüzden yeni şeyler keşfedemez. İnsan, dili anlamaz, çünkü dil kendini anlamaz, anlamak da istemez.
Az zaman kaldı,
Sonra kurtulacağım,
Ve sarhoş, uzanacağım
Aşkın kucağına.
Sonsuz yaşam
Dalgalanıyor içimde tüm gücüyle,
Yukarıdan aşağılara bakıyorum,
Oralardaki sana.
Gerçeği anlamak için tümüyle duyarlı olmanız gerekir. Gerçek sizin tüm benliğinizi talep eder. Ona baskılar altında felç olmuş ve duyarsız kalmış bir zihinle değil, tam bir insan olarak ulaşmalısınız.