Bir çiçek gibi koptum, bir müddet rüzgârında savruldum da rüzgârın dindiği anda yere düştüm, sen söyledin ben dinledim, o ne güzel bir rüyaydı, sen gördün ben uyandım.
(Bedia Ceylan Güzelce)
*Uzun uzun içimi dökeceğim bu başlıkla, belki benim gibi bu duyguları hisseden arkadaşlar da vardır. Hem sevincim hem mutluluğum…
Dün babamın aldığı ekmekle annemin hazırladığı kahvaltıyla güne başlamıştım.
Bugünse bir iki dilim peynir ve yarım bir çayla…
Bitmişti işte iki haftalık tatil, valizime sığdırdığım anılarla geldim.
Bazı kelimelerin yazılışı yaşamasından zor olabiliyor mesela “gurbet”.