Eda

Biraz sonra güneş perdelerini açıp yeniden doğacak ve senin olduğun yerler bir manolya kadar güzel kokacak. Bense her sabah olduğu gibi geçtiğin tüm sokakları mesken tutacağım ve dur durak bilmeden, sana koşacağım. Zaten hayallerinin peşinden koşmalı insan... Hem, kaç kişi kaldık ki hayallere inanan? Şimdi seni nasıl anlatmalı? Beklediğim yâr mı? Yoksa sonum olacak bir hayal kırıklığı mı!? Haberin yok açtığın onca yaradan. Olsun, yine de yaşadım bunca zaman. Sanırım bir karamsarlık hâli var bakışlarımda. Bu her halimden anlaşılıyor zira... Oysa tüm bu hezeyanlar hiç önemli değildi. Benimkisi sadece münferit bir eylemdi. Belki de bu yüzden hiçbir hayalim, hiçbir zaman mutlu bir sonla bitmedi.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Eda

, bir kitabı okumaya başladı
Paulo Coelho
8.3/10 · 247bin okunma
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı Çıkmadık canlara derman bulurdu Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz Umudumuz hep Allah’tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak. -İlhan Dilek
Şiir