Edjümm

Edjümm
@Edjumm
İnceliklere müptelayız
Sabahattin Ali ne demişti: “Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?” Keşke sevdiğimiz bütün karakterler yanımızda olsa.
1000Kitap
Reklam
İçinde yaşadığımız çağın hızla artmakta olan samimiyetsizliğine karşı hepimizin ihtiyacı olan o dua: "İnsana rast gelesin
1000Kitap
Küçük Prens yine konuşmaya başladı: ‘İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi…’ ‘İnsanların arasında da yalnızlık duyulur’ dedi yılan. 
Zalimlerin çarkı, cahillerin çalışmayan kafalarıyla döner. Victor Hugo
İnsanların bir an için aptal olmadığını düşünelim... İnsanoğlu, aptal değilse bile dehşetli ölçüde nankördü
Reklam