Edjümm

Edjümm
@Edjumm
İnceliklere müptelayız
Ne bileyim işte, gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki... Oğuz Atay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Xururuca!" -"Ne var?" "Ağlamak kötü birşey mi?" -"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
“Sen iyi birisin diyorlar sen halledersin sen yaparsın sen affedersin sen sen sen. Her şeyi sana yıkıyorlar bir zaman sonra özür dilesin de affedeyim diye gözünün içine bakıyorsun insanların. salaksın çünkü daha iyi biri olmaya çalışıyorsun.“
Kalbi güzel insanlar biriktirin bu size bir ömür yeter Cemal Süreya
“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”