"Genelde insanın canını yakan hatıralar, gözlerimizi kapatarak hatırlatır kendini. Veya çok beğendiğimiz bir şarkıyı dinlerken gözlerimizi kapatırız. Çünkü bazen gözlerimizi kapatınca daha çok görürüz. Ve imtihan denilen şey, göğsümüzün en zayıf yerine isabet ettiği için adı imtihan."
@asaletslgno
"Bazı insanlar taşınamayacak kadar ağır maalesef. Kiminin ellleri dilleri ağır ve o eller, o diller ile ezdiklerinin de acısı ve vebali çok büyük. Kim kimi taşır ya da kim kimin ahının altında ezilir onu Allah bilir."
@asaletslgno
"Öyle bir zaman ki bu, kumbara gibi her ilişki. Kumbara ama içi boş... Kimse biriktirme derdinde değil. Mümkünse hemen harcama derdinde. Herkes birilerinin hayatında var gibi ama çoktan uzaklara yerleşmiş. Tıpkı, minibüs yolculuğu gibi..."
@asaletslgno
"Insan tek başınadır yine de güçlüdür ama arada birine sarılmak ister, birinin omzunda ağlamak ister. Güçlü olan da birinden güç alır, destek alır. "
@asaletslgno
"Şu hayat var ya şu hayat! Kaybetmeyi asla hayal bile edemediğimiz, hatta en çok kaybetmekten korktuklarımızı bizden hemen uzaklaştırabiliyorsa, mutlaka ama mutlaka onun yerine sahip olmayı asla hayal etmediğimiz bambaşka bir ağrı kesici getiriyor bize."
@asaletslgno